کابل کواکسیال در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


کابل کواکسیال به واسطه یک عایق فوم و با یک غلاف فلزی که نقش محافظ را دارد پوشش داده شده است. و در لایه بعدی نیز یک کاور پلاستیکی دارد. همین ویژگی عایق بودن کابل کواکسیال باعث شده است. تا این کابل بتواند سیگنال‌های آنالوگ با طیف گسترده از فرکانس‌ها را در خود حمل کند. به همین دلیل در گیرنده‌های رادیویی، 

روکش کابل: روکش کابل،  هم در برابر ضربه فیزیکی و هم از اشعه ماوراء بنفش عملکرد محافظتی دارد. شایان ذکر است. که روکش بیرونی کابل معمولا از دو ماده ساخته می شود: PVC (پلی وینیل کلراید) یا پلی اتیلن بسیار متراکم. پلی وینیل کلراید بسیار انعطاف پذیرتر از پلی اتیلن است.، بنابراین کابل های روکش PVC بیشتر برای است.فاده در خانه ها و آپارتمان ها است.فاده می شود. در واقع، وظیفه اصلی روکش و  غلاف بیرونی، محافظت از کابل کواکسیال در برابر تاثیرات محیطی همچون  ضربه فیزیکی و تشعشعات الکترومغناطیسی است..

. هادی مرکزی و هادی بیرونی یا سپر،  به گونه‌ای پیکربندی شده‌اند که است.وانه های متحدالمرکزی را با یک محور مشترک ( هم محوری) تشکیل می‌دهند. این کابل‌ها، با تجهیزاتی آزمایش می‌شوند که انواع مختلفی از  شرایط عملکرد محیطی و الکتریکی شناخته شده را شبیه‌سازی می‌کنند. در نتیجه می‌توان روی این کابل‌ها برای عملکرد مثبت، مطمئن و بدون مشکل حساب باز کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه