تجهیزات مایکروویو در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


خط دید بین آنتن ها در ارتباطات نقطه به نقطه ساختمان های بلند، باید در مقابل تداخلات محافظت شود، بنابراین لازم است. محاسبات و مهندسی دقیق قبل از برقراری ارتباطات صورت گیرد و نصب نیز توسط کارشناسان حرفه و خبره انجام شود. علاوه بر انجام اقدامات لازم در سایت، شرکت ارتباطات پرشیا یک سیستم کامل رادیویی مایکروویو را برای شبکه های PDH و SDH ارائه می کند. ما همچنین می توانیم به طراحی طیف هایی برای انحراف سنجی و سنجش میزان قدرت سیگنال های مایکروویو، نصب و مدیریت خدمات پروژه بپردازیم. ارتباطات پرشیا با ارائه محصولات مختلف مایکروویو، راه حلی برای انتقال داده، ویدئو و صوت در فرکانس های /، /، ، -، ، ، ، ، تا گیگاهرتز فراهم می کند.

یکی دیگر از انواع لینک مایکروویو که با اتصال های متفاوت قدرت انتقال اطلاعات زیادی را دارد. علاوه بر این حجم دو برابری در یک کانال از طریق فناوری XPIC انجام می شود و محصولی با توانایی متفاوت با عملکرد بالا برای رفع نیاز مشتریان ارائه می دهد.

در نگاه اول ممكن است. ساختار دستگاه تكرار كننده، پيچيده به نظر برسد ولي هنگامي‌كه اجزاء مختلف آن را جداگانه مورد بررسي قرار دهيم متوجه سادگي ساختار آن خواهيم شد. ساختمان تكرار كننده شامل چندين قطعه مختلف است. كه در شكل زير نمودار آن را مشاهده مي نماييد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن