تجهیزات مایکروویو در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


پس از روشن کردن خشک کن تونلی مایکروویو، محصول به همراه تسمه نقاله به داخل دستگاه منتقل می شود. در طول کل فرآیند از ورود محصول به منطقه گرمایش تا خروج از دستگاه، مولکول‌های آب در داخل محصولات می‌چرخند زیرا سعی می‌کنند خود را با میدان الکتریکی متناوب ناشی از پرتوهای مایکروویو هماهنگ کنند. حرکت سریع مولکول های قطبی باعث ایجاد اصطکاک و اتلاف گرما در موادی می شود که در معرض تشعشعات مایکروویو قرار دارند. رطوبت محصول به دلیل گرمای مداوم تولید شده دائماً در حال تبخیر است..

این محصول را می توان زمان خرید لینک مایکروویو برای هر شبکه معرفی کرد و از خصوصیات مهم آن می توان ارسال دو برابر حجم در یک کانال با فناوری XPIC، پشتیبانی و حمایت درIPهای اترنت، مقرون به صرفه، توان و قدرت بالا در فضای باز و کارآیی در هر نوع شرایط آب و هوایی و است.فاده در شبکه های Backhaul موبایل را نام برد.

امروزه و در عصر پيشرفت تكنولوژي، كاربرد و است.فاده از طيف‌هاي فركانسي و امواج راديويي در حال گسترش روزافزون است.. مهم‌ترين مزیت اين فناوري كاهش حجم اتصالات و وسايل رابط همچون سيم‌ها و كابل‌ها هستند كه در نتيجه موجب كاهش چشم‌گير هزينه‌ها مي‌گردند. به طوري كه روابط بدون سيم جايگزين مطمئن آنها مي‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه