تجهیزات مایکروویو در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مایکروویو خشک کن صنعتی مانند زمانی که غذا را در اجاق مایکروویو خانگی گرم می کنیم کار می کند. مایکروویوها همزمان با خاموش شدن دستگاه خشک کن یا اجاق مایکروویو متوقف میشوند. روش خشک کردن بر اساس نفوذ امواج مایکروویو به محصولات مرطوب است. که در آن امواج مایکروویو به گرما تبدیل می شوند. رطوبت به بخار تبدیل می شود و از لوله رطوبت گیر منتقل می شود.

در طول فرآیند خشک کردن، بخار آب تولید شده توسط فن اگزوز از لوله ها خارج می شود. لوله ها و فن ها را می توان به طور معقولی با توجه به فضای کارخانه چیدمان کرد. با توجه به نیازهای واقعی، دستگاه های بازیابی و دستگاه های حذف گرد و غبار را می توان نصب کرد.

خط دید بین آنتن ها در ارتباطات نقطه به نقطه ساختمان های بلند، باید در مقابل تداخلات محافظت شود، بنابراین لازم است. محاسبات و مهندسی دقیق قبل از برقراری ارتباطات صورت گیرد و نصب نیز توسط کارشناسان حرفه و خبره انجام شود. علاوه بر انجام اقدامات لازم در سایت، شرکت ارتباطات پرشیا یک سیستم کامل رادیویی مایکروویو را برای شبکه های PDH و SDH ارائه می کند. ما همچنین می توانیم به طراحی طیف هایی برای انحراف سنجی و سنجش میزان قدرت سیگنال های مایکروویو، نصب و مدیریت خدمات پروژه بپردازیم. ارتباطات پرشیا با ارائه محصولات مختلف مایکروویو، راه حلی برای انتقال داده، ویدئو و صوت در فرکانس های /، /، ، -، ، ، ، ، تا گیگاهرتز فراهم می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان