تجهیزات مایکروویو در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


مایکروویو خشک کن صنعتی مانند زمانی که غذا را در اجاق مایکروویو خانگی گرم می کنیم کار می کند. مایکروویوها همزمان با خاموش شدن دستگاه خشک کن یا اجاق مایکروویو متوقف میشوند. روش خشک کردن بر اساس نفوذ امواج مایکروویو به محصولات مرطوب است. که در آن امواج مایکروویو به گرما تبدیل می شوند. رطوبت به بخار تبدیل می شود و از لوله رطوبت گیر منتقل می شود.

این دستگاه یکی از انواع لینک مایکروویو برای داخل یا خارج ساختمان و در هر نوع شرایط آب وهوایی مناسب است.. از ویژگی های  دیگر این محصول قابلیت های بالا با قیمت مناسب، نصب و راه اندازی آسان و حمایت از زیر شبکه ها برای رابط و نگهداری از طرح ها است..

به نوعي ارتباط مشابه ارتباط تلفني مي‌گويند كه امكان مكالمه همزمان دو طرف مسير است.. تفاوت اين روش با روش يك طرفه نيز همين موضوع است.، چنان كه در روش يك‌طرفه در يك زمان تنها يكي از دو طرف ارتباطي مي‌تواند به مكالمه و ارسال پيام بپردازد و طرف ديگر تنها شنونده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه