دکل مخابراتی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


ایران دکل معتقد است. کیفیت روالی که منجر به تولید یک محصول می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت خود محصول دارد. است.فاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد . تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد.

امروزه افراد با هر سن و سال و جایگاه اجتماعی به نوعی از صنعت مخابرات است.فاده میکنند. صنعت مخابرات یکی از صنایع مادر شناخته میشود و پیشرفت آن زمینه پیشرفت دیگر صنایع را فراهم میکند. ارتباط صنعت لجستیک و زنجیره تامین با صنعت مخابرات مطلبی جالب توجه هست که در این مقاله به بحث در خصوص آن خواهیم پرداخت. 

شرکت پیشگامان آفرینش خلاق با نام تجاری ایران دکل با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، منوپل و مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است. . و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی ،‌توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل برخوردار گردد . که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است. . که اگر چنین نبود ایران دکل دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران