ضایعات فلزی در جنوب تهران ( خرید )

Metal waste-1
Metal waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


صنعت بازیافت ضایعات آهن صنعتی بدیع نیست. در حقیقت ، فلزات بیش از ۵ سال است. که بازیافت میشوند و بسیاری از محصولات امروزی برای تولید منظم به فلزات بازیافتی وابسته اند. به عنوان مثال ، بیشتر محصولات فولادی در خانه شما حاوی ۵ تا درصد از فولاد قابل بازیافت هستند.

درست همانطور که بازیافت ضایعات صنعتی با تهیه فلزات مورد نیاز برای تولیدکنندگان ، نقش مهمی در اقتصاد ما ایفا می کند ، ضایعات را از محل های دفن زباله نیز دور نگه میدارد زیرا فلزات حاوی سمومی مانند جیوه و سرب هستند که می توانند خاک و آب را آلوده کنند.

امروزه بسیاری از صنایع، ضایعاتی را تولید می کنند که بعنوان “زباله” کنار گذاشته می شوند اما اگر این ضایعات با موفقیت بازیافت شوند، برای ساخت محصولات جدید مورد است.فاده قرار گیرد. از آنجا که می توان از فلزات بطور مکرر است.فاده کرد ، بسیاری از صنایع مهم به فلزات بازیافت شده به عنوان منبع مواد اولیه متکی هستند و همه ما باید سخت تلاش کنیم تا اطمینان حاصل شود که این موضوع همچنان ادامه میابد.



( خرید ) های دیگر در جنوب تهران