ضایعات فلزی در شمال تهران ( خرید )

Metal waste-1
Metal waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :


درست همانطور که بازیافت ضایعات صنعتی با تهیه فلزات مورد نیاز برای تولیدکنندگان ، نقش مهمی در اقتصاد ما ایفا می کند ، ضایعات را از محل های دفن زباله نیز دور نگه میدارد زیرا فلزات حاوی سمومی مانند جیوه و سرب هستند که می توانند خاک و آب را آلوده کنند.

بسیاری از مشتریان ما نگران این هستند که آیا فلزات بازیافت شده می توانند با گازهای خطرناک یا سایر مواد آلوده شوند. در واقع ، است.انداردهای بسیار بالایی برای محموله های حاوی ضایعات آهن وجود دارد. این محموله ها به هیچ وجه نمی توانند آلوده شوند و یا در صورت آلودگی توسط صنایع و یا کارخانه های ریخته گری پذیرفته نمی شوند.

صنعت بازیافت ضایعات آهن صنعتی بدیع نیست. در حقیقت ، فلزات بیش از ۵ سال است. که بازیافت میشوند و بسیاری از محصولات امروزی برای تولید منظم به فلزات بازیافتی وابسته اند. به عنوان مثال ، بیشتر محصولات فولادی در خانه شما حاوی ۵ تا درصد از فولاد قابل بازیافت هستند.



( خرید ) های دیگر در شمال تهران