ضایعات مواد معدنی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به همین دلیل افرادی که وارد این زمینه می شوند باید با آگاهی کامل و اشراف کامل به بازار صورت پذیرد. در غیر این صورت ممکن است. فرد متضرر شود. همچنین فروش این ضایعات به مراکز و کارخانجات معتبر هم یکی از مواردی است. که بسیار  حائز اهمیت می باشد. زیرا که خرید این مواد به صورت نقدی بوده و در صورتی که بازگشت سرمایه شما سریعا انجام نشود شما از چرخه خارج خواهید شد.

این نوع از  ضایعات جزء با ارزشترین و در عین حال بیشترین نوع تولید شده در صنعت می باشند. این موارد ذکر شده ممکن است. در یک کارخانه بر اثر فرایند ناقص تولید ایجاد شوند و یا در کارخانه دیگر تجهیزات و قطعاتی  باشند که کارایی خود را ازدست داده اند. این موارد به هر ترتیب که ایجاد شده باشند بسیار با ارزش بوده و همواره خریدار دارند زیرا به عنوان خوراک و مواد اولیه کارخانجات ذوب آهن مورد است.فاده قرار می گیرند. این  ضایعات خود به چند نوع تقسیم می شوند که  در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد:

نکته: در خصوص ضایعات آهنی دسته بندی های صورت گرفته بر اساس ترکیبات آنها صورت می پذیرد چنانچه میزان فسفر، گوگرد، سرب، روی و قلع کمتر و آهن بیشتری داشته باشد در درجه بندی بالاتر یا مرغوب تر هستند و مواردی که آهن کمتر و ترکیبات بالای بیشتری داشته باشند در رده بندی پایین تر قرار می گیرند و در نتیجه ارزش بازیافتی  کمتری دارند.



( خرید ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان