ضایعات کاغذ و مقوا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


خرید ضایعات چاپ، کاغذ، پلاستیک و بسته بندی، از جمله مشاغلی است. که در صنعت چاپ فعالیت می‌کنند. این افراد با چاپ‌خانه‌های مختلف تماس میگیرند و از آنها میخوان که اگر ضایعات چاپی دارند، در ازای دریافت مبلغی آنها را به این افراد بفروشند. این کار بیشترین سود را برای این افراد دارد؛ چرا که یا خود این افراد توانایی بازیافت کردن این ضایعات را دارند و یا این که ضایعات را به کارخانجات بازیافتی با قیمتی بسیار بالاتر از قیمتی که از شما خریداری کرده‌اند، می‌فروشند. برای این کار به سرمایه اولیه زیادی هم نیاز نیست، برای همین خیلی از افراد به سراغ این شغل می‌روند.

به این ترتیب، برای تأمین مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن در هر سال، خیلی درخت باید قطع شود! میزان تولید کاغذ در سال چیزی حدود میلیون تن بوده که پس از ده سال، با رشدی چشمگیری، به میلیون تن رسیده است. و این روند همچنان ادامه دارد. حالا شما خودتان حساب کنید برای تأمین کاغذ صنایع کاغذ و کارتن چه تعداد درخت باید قطع شود!

حال که مقداری با ضایعات و بازیافتی‌های کاغذ (چاپ) و پلاستیک و&#; آشنا شده‌اید؛ در بخش بعدی انواع ضایعات چاپ و بسته‌بندی را معرفی خواهیم کرد و سپس موارد ضایعات چاپ و بسته‌بندی را بررسی خواهیم کرد و برای آن‌ها تعدادی مثال ذکر می‌کنیم. در انتهای کار نیز ده شرکت را که مربوط به موضوع بحث ما هستند به طور کامل بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید.



( خرید ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان