ضایعات پلاستیک و پلیمر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پلی است.ایرن یا پلیمر پی اس PS  همان یونولیتی است. که همه ما معمولا در ظرف های غذا، کارتن های تخم مرغ، ظرف و لیوان های یکبار مصرف بسته بندی و همچنین کلاه  محافظ موتو سیکلت و دوچرخه سواری است.فاده میکنیم. پلی است.ایرن وقتی در معرض غذا داغ یا روغنی قرار میگیرد، می تواند است.یرین آزاد کند که به عنوان ماده ای سمی و مسموم کننده سیستم مغزی و عصبی می باشد، این موضوع همچنین می تواند بر ژن ها، ریه ها، کبد و سیستم ایمنی تاثیر بگذارد. بعلاوه همه این خطر ها، PS  میزان بازیافت و تولید گرانول پلاستیک پایینی نسبت به سایر ضایعات پلاستیک را دارد.

پلاستیک های فرسوده ای که در یک کشور تولید می شوند آنقدر زیاد هست که می توان از آنها به جای آسفالت در سطح جاده ها است.فاده کرد. پودر لاستیک بهترین گزینه برای این منظور است. زیرا خاصیت اکوستیک دارد و در اثر تغییرات دمایی دچار ترک و ذوب نمی شود.

گرانول پلاستیک نوعی از ساختار است. که در پلیمرها وجود دارد. ساختار گرانول پلاستیک به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول پلاستیک به شکل دانه های گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند. در واقع جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیک می تواند باشد اما ساختار گرانول پلاستیک فقط به نوع خاصی اطلاق می‌شود که شکل گوله‌ای داشته باشد.



( خرید ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان