ضایعات مواد معدنی در پردیس ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


پلی کربنات یا PC: این ماده از قدیمی ترن مواد ساخت پلاستیک به حساب می آید و در ساخت وسایل گسترده ای از جمله  تجهیزات و وسایل کامپیوتر مانند: کیس کامپیوتر و ظرف غذا مورد است.فاده قرار میگیرد. البته است.فاده از این ماده برای ساخت ظروف غذایی به علت ایجاد آلودگی منسوخ شده است.. این ماده هم در برابر گرما مواد و گاز سمی تولید می کند. و کاملا قابل بازیافت و است.فاده به عنوان ضایعات بازیافتی در چرخه تولید می باشد.

بعد از موارد ذکر شده ضایعات موادی مانند: پارچه و چوب و مصالح ساختمانی در رده ی بعدی قرار می گیرند که ارزش و قابلیت بازیافت آنچنانی ندارند. و تنها در صورت تفکیک در بعضی مواقع می توان از آنها در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه است.فاده کرد. همچنین بازیافت سخت افزار کامپیوتر هم در این دسته قرار دارد که با توجه به مقدار کم آن باز هم در انبوه موارد ذکر شده به چشم نخواهد آمد.

باطله های این معادن و صنایع معدنی حاوی مواد باارزشی مانند رنیوم ، مولیبدنیوم و حتی طلاست ولی ممکن است. در حال حاضر است.حصال آن مقرون به صرفه نباشد که به طور قطع به مرور زمان و در ادامه روزی می رسد که بهره برداری از این ضایعات نیز اقتصادی می شود. وی با تاکید بر اینکه به تازگی پی بردند باطله های به دست آمده از کنسانتره زغال سنگ را می توانند با روشی جداسازی کنند، می گوید: محصول به دست ا رزش اقتصادی باطله های معدنی را بررسی کرد آمده دارای ارزش اقتصادی بالا یی است. و به دلیل اینکه قبلا خردایش شده ، هزینه کمتری در فرآوری دوباره و بازیافت آن صرف می شود.



( خرید ) های دیگر در پردیس