ضایعات کاغذ و مقوا در پردیس ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


ما در ضایعات کاغذ نجاتی، انواع کاغذ و مقوای باطله را با منصفانه ترین قیمت ممکن از شما عزیزان خریداری کرده و بسته به نوع و جنس کاغذ ضایعاتی آن ها را به محصولاتی مانند: خمیر کاغذ، کاغذ بازیافتی  و پوشال کاغذ یا همان پوشال میوه ای تبدیل می کنیم.

گچ (Chalk) با China Clay توسط مواد چسبنده مصنوعی از قبیل Styrenebutadiene lataxe و یا اتصال دهنده های طبیعی و ارگانیک مانند نشاسته، به سطح مقوا می چسبند. ترکیب روکش مقوا ممکن است. جهت ایجاد مقاومت در برابر رطوبت و یا محافظت در برابر تشعشعات ماوراء بنفش، افزودنی های شیمیایی از قبیل Dispersant، رزین یا پلی اتیلن نیز در بر داشته باشد.

اطلس کاغذ از جمله خریداران بزرگ کاغذ محسوب می‌شود. در تهران و در جاده خاوران واقع شده‌است. از جمله مزایای اطلس کاغذ می‌توان به این اشاره کرد که قیمت خرید تمام محصولات را در سایت خودشان ثبت کرده‌اند و همچنین شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.



( خرید ) های دیگر در پردیس