ضایعات مواد معدنی در چهاردانگه ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


استاد دانشگاه تربیت مدرس در ادامه می افزاید: ضایعات معادن مس نیز از جمله ضایعاتی است. که بسیار قابل است.فاده است. و متاسفانه در ایران در مساحت زیادی دامپ می شود و حتی پوشش گیاهی معمولی اطراف معدن را از بین می برد به طوری که به تازگی تصمیم گرفته شده روی این باطله ها درخت کاری شود و این باطله ها به طبیعت بازگردد درحالی که یک بار هزینه است.حصال و حمل و خردایش آن انجام شده و در حقیقت همانند ثروتی است. که در گوشه ای افتاده و مغفول مانده است. .

مورد بعدی که در پلاستیک سازی و صنعت پلیمر کاربرد دارد پلی وینیل کلراید نام دارد که برای ساخت محصولاتی مانند: لوله پلیکا و بطری روغن مایع است.فاده می شود. این مواد سخت بازیافت هستند و در صورتی که در معرض حرارت قرار گیرند تولید گاز های سمی می کنند. به همین دلیل بازیافت این مواد بسیار سخت می باشد و قیمت و خریدار این نوع از ضایعات پلاستیکی نیز کمتر می باشد.

که در کشور ما هم در سال های اخیر جا افتاده است.. تا آنجایی که است.فاده از اپلیکیشن و ارسال ماشین به درب منزل و پرداخت مبلغی به عنوان تشویق برای تفکیک ضایعات از این موارد می باشد. این تجارت نیاز به تعداد بالای نیروی کار دارد که معمولا این نیروی کار ارزان می باشند زیرا که این افراد تنها مسئولیت جمع آوری این ضایعات را داشته و خرید از این افراد با مبلغ ناچیز و کیلویی می باشد. ولی فروش این موارد به کارخانجات دارای سود هنگفتی است..



( خرید ) های دیگر در چهاردانگه