ضایعات پارچه و چرم در چهاردانگه ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


به همین خاطر باید بیان کرد، امروزه بازار خرید و فروش ضایعات چرمی بسیار داغ است.. چرا که شما به جای اینکه ضایعات را در سطل زباله بیندازید می توانید این ضایعات به دست آمده را به راحتی بفروشید و از این ضایعات، درآمد خوبی کسب نمایید. در مقابل هم مشاغل مختلفی هستند که با خرید این ضایعات می توانند محصولات چرمی خود را تولید نمایند و پول کمتری بابت خرید پارچه دهند. به عبارت عامیانه، خرید و فروش ضایعات چرم، معامله ای دو سر سود است..

در ادامه باید گفت، هر مشاغلی که برای تولید محصولات خود، با چرم کار می کنند؛ به عنوان تولید کنندگان ضایعات چرم محسوب می شوند. به طور مثال مشاغلی مانند تولیدی کیف و کفش و مبلمان و تولیدی لباس و نساجی های چرم و تزئینات داخلی خودرو، به عنوان تولید کنندگان اصلی ضایعات چرم به شمار می روند.

همانطور که گفته شد، سالانه مقدار قابل توجهی از پارچه چرم، به شکل ضایعات در آمده و از ارزش  اقتصادی خوبی هم برخوردار هستند. ضایعات چرم توسط مشاغل مختلف در حال تولید است. که این ضایعات ارزش بسیار زیادی برای تولید محصولات چرمی دارند.



( خرید ) های دیگر در چهاردانگه