ضایعات پلاستیک و پلیمر در چهاردانگه ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


بسیاری از وسایل پلاستیکی برای مصارف پزشکی یا آزمایشگاهی از پلی پروپیلن ساخته می شوند زیرا می تواند گرمای زیاد در اتوکلاو را تحمل کند،ظروف مواد غذایی ساخته شده از آن در ماشین ظرفشویی ذوب نمی شوند و در طی مراحل پر کردن مواد داغ در بخش صنعت ذوب نمی شوند،

سبدهای پلاستیکی به خصوص سبدهای میوه یکی از در دسترس‌ترین و فراوان‌ترین ضایعات پلاستیک و پلیمر هستند، که روش بازیافت ساده‌ای دارند، برای بازیافت سبدهای پلاستیکی تنها کافی است. که سبدهای پلاستیکی را داخل دستگاه آسیاب  ضایعات پلاستیک ریخت تا دستگاه با است.فاده از تیغه‌های خود آنها را آسیاب کرده و خورد کند.

همچنین از گرانول پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن برای تولید بخش های پلاستیکی بعضی از دستگاهها مانند تلفن و لوازم‌التحریر و بطری ها و ظروف است.فاده می‌شود. برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی لزومی برای است.فاده از پلاستیک های دست اول که تهیه آنها مستلزم صرف هزینه بالایی است.، وجود ندارد و میتوان از 



( خرید ) های دیگر در چهاردانگه