ضایعات پلاستیک و پلیمر در شهرک صنعتی چهاردانگه ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


لوله پلی اتیلن با گذشت بیش از نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت لوله و اتصالات، امروزه توانسته است. گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. به واسطه ویژگی ها و خواص منحصر به فرد انواع لوله پلی اتیلن ، تمام صنایع تمایل دارند از این لوله ها در تأسیسات خود است.فاده کنند.

گرانول پلاستیک نوعی از ساختار است. که در پلیمرها وجود دارد. ساختار گرانول پلاستیک به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول پلاستیک به شکل دانه های گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند. در واقع جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیک می تواند باشد اما ساختار گرانول پلاستیک فقط به نوع خاصی اطلاق می‌شود که شکل گوله‌ای داشته باشد.

این دسته از پلیمرها اولین گرید و درجه از پلی اتیلن ها بود که در سال توسط صنایع شیمیایی امپریال (ICI) با است.فاده از یک فرآیند فشار بالا از طریق پلیمریزاسیون رادیکال آزاد تولید شد که در تولید و ساخت امروزه آن نیز از همین روش است.فاده می کند.



( خرید ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه