ضایعات چوب در چهاردانگه ( خرید )

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


علاوه بر این باید به این موضوع که آیا محصول من نیاز بازار خواهد بود، نیز با دقت بررسی شود. ممکن است. شما برای راه اندازی خط تولید یک محصول چوبی، هزینه ی زیادی را خرج کرده باشید ولی به محض تولید آن، متوجه این موضوع شوید که بازار به آن نیازی نداشته و هیچ مشتری جذب آن نخواهد شد. پس در صورتی که قصد دارید برای تولید یک محصول چوبی سرمایه گذاری کنید؛ پس به این فکر کنید که آیا بعد از تولید، نیاز بازار را رفع خواهد کرد یا خیر!

سرمایه لازم برای راه اندازی کارگاه کابینت سازی، قطع به یقین بیشتر از کارگاه خانگی است.. شما باید یک فضای مورد نیاز در حداقل ۵ الی متری مهیا کنید و سپس دستگاه های مختلفی مثل دستگاه برش، دستگاه نوار، لبه چسبان، پروفیل زن و &#; از یک شرکت معتبر خریداری کنید و چند نیروی انسانی جهت کارهای عملیاتی و طراحی کابینت ها به کار بگیرید. شاید سرمایه گذاری جهت راه اندازی یک کارگاه کابینت سازی، مبلمان سازی و &#; در وهله ی نسبت به راه اندازی یک کارگاه خانگی بیشتر باشد ولی قطعا در آینده ای نه چندان دور، به سود قابل توجهی خواهید رسید.

همانطور که در ابتدا گفته شد؛ ابتدا باید بدانیم که هدف ما از سرمایه گذاری در صنعت چوب چیست و قرار است. چه محصولی را تولید کنیم و در چه سطحی آن را عرضه کنیم. آیا هدف ما راه اندازی یک کارگاه خانگی و یا نجاری است.؟ و یا نه هدف بزرگتر و در سطح کارخانه ی تولید فرآورده‌ های چوبی است.؟ پس محصولی که قرار است. تولید کنید را همین حالا تعیین کنید. به طور مثال جواهرات چوبی، وسایل تزینی چوبی در یک کارگاه خانگی می ‌توان تولید کرد و یا میز و کمد و یا قفسه ‌ها، کابینت‌ ها و &#; را در کارگاه ‌های نجاری می ‌توان ساخت. ولی جهت ساخت تخته ‌های بزرگ، ام دی اف،



( خرید ) های دیگر در چهاردانگه