فروش فراوری محصولات پروتئینی در بهارستان

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


این مجموعه با بهره گیری از سالها تجربه و تلاش هدفمهند، در صنعت ماشین آلات بسته بندی، در حال حاضر به عنوان مقام اول کشور در زمینه تکنولوژی های مربوط به دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) شناخته شده است.. همچنین با توجه به همین موضوع و به جهت سطح کیفیت بالا و طراحی ماشین آلات خود بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا، از طرف نهادهای مربوطه کشور، به عنوان تنها شرکت دانش بنیان در این حوزه انتخاب شده و مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشیم.

کارخانجات پروتئینی و فرآوری گوشت، بخش مهم و وسیعی در بازار صنایع غذایی هستند و به دلیل ارتباط مستقیم با فرآورده‌های دامی، طیور و دریایی نقش کلیدی را در سبد غذایی افراد جامعه ایفا می‌کنند. کفپوش کارخانجات فرآوری گوشت دام و مرغ باید با رعایت تمام است.انداردها و دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو کشور به صورت کاملاً بهداشتی طراحی، تولید و اجرا شوند.

گوشت مرغ حیاتی ترین بخش مصرفی مرغ در بازار است.. می توان آن را به انواع فرآورده های گوشتی سنتی مانند سوسیس مرغ و غیره یا فرآورده های گوشتی جدید تبدیل کرد. هم چنین می توان آن را برای پختن غذاهای مختلف گوشتی خوشمزه است.فاده کرد. در سال‌های اخیر، صنعت فرآوری گوشت مرغ انواع جدیدی از محصولات را توسعه داده است. که به طور قابل توجهی به افزایش تقاضای جهانی برای گوشت طیور کمک کرده است.. در ادامه چندین نوع رایج از گوشت مرغ فرآوری شده وجود دارد که مورد علاقه مردم در رژیم غذایی روزانه است..



( فروش ) های دیگر