فروش فراوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


برخی از فرآورده های گوشتی پخته نشده، مانند برگرهای گوشت گاو، حاوی دی اکسید گوگرد می باشند که اغلب به صورت متابولیسفیت سدیم اضافه می شوند. این افزودنی، (معمولا جهت محصولاتی که حداقل % غلات در محتوای خود می باشند، مورد است.فاده قرار گرفته می شود) به عنوان نگهدارنده ای موثر در برابر طیف وسیعی از مکانیسم های فساد پذیر، مورد است.فاده قرار گرفته می شود.

کارخانجات پروتئینی و فرآوری گوشت، بخش مهم و وسیعی در بازار صنایع غذایی هستند و به دلیل ارتباط مستقیم با فرآورده‌های دامی، طیور و دریایی نقش کلیدی را در سبد غذایی افراد جامعه ایفا می‌کنند. کفپوش کارخانجات فرآوری گوشت دام و مرغ باید با رعایت تمام است.انداردها و دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو کشور به صورت کاملاً بهداشتی طراحی، تولید و اجرا شوند.

سرخ کن برای سرخ کردن مرغ و سایر ماکیان مانند اردک و غاز است.فاده می شود. هم چنین برای گوشت های دیگر مانند است.یک گوشت خوک، کباب بره و غیره نیز است.فاده می شود. این دستگاه از تجهیزات ایده آل برای است.فاده در فست فود، رستوران، مشاغل خانگی و غیره است..



( فروش ) های دیگر