فروش فراوری محصولات پروتئینی در فیروزکوه

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


این مجموعه با بهره گیری از سالها تجربه و تلاش هدفمهند، در صنعت ماشین آلات بسته بندی، در حال حاضر به عنوان مقام اول کشور در زمینه تکنولوژی های مربوط به دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) شناخته شده است.. همچنین با توجه به همین موضوع و به جهت سطح کیفیت بالا و طراحی ماشین آلات خود بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا، از طرف نهادهای مربوطه کشور، به عنوان تنها شرکت دانش بنیان در این حوزه انتخاب شده و مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشیم.

فرآورده های گوشتی، حاوی مقادیر قابل توجهی چربی اشباع نشده می باشند که در معرض خرابی توسط فساد اکسداتیو هستند، در نتیجه در خصوص رفع این این مشکل می توان براحتی توسط از بین بردن اکسیژن و است.فاده از روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) مانع از این خرابی ها شد.

فرآیند تخریب پیش بینی شده جهت محصولات گوشتی، رشد میکروبی، تغییر رنگ و تخریب های اکسیداتیو می باشد. در فرآورده های گوشتی پخته و پخته نشده، فرآیند گرمایی می بایست سلولهای باکتریایی رویشی را از بین برده و همچنین آنزیم های تخریب کننده را غیر فعال نماید و نهایتا رنگ را حفظ نماید. مشکلات این محصولات در درجه اول ناشی از آلودگی پس از فرآیند و یا بهداشت ضعیف و شیوه های کنترل آن می باشد.



( فروش ) های دیگر