فروش فراوری محصولات پروتئینی در لواسان

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.

در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..


گوشت مرغ حیاتی ترین بخش مصرفی مرغ در بازار است.. می توان آن را به انواع فرآورده های گوشتی سنتی مانند سوسیس مرغ و غیره یا فرآورده های گوشتی جدید تبدیل کرد. هم چنین می توان آن را برای پختن غذاهای مختلف گوشتی خوشمزه است.فاده کرد. در سال‌های اخیر، صنعت فرآوری گوشت مرغ انواع جدیدی از محصولات را توسعه داده است. که به طور قابل توجهی به افزایش تقاضای جهانی برای گوشت طیور کمک کرده است.. در ادامه چندین نوع رایج از گوشت مرغ فرآوری شده وجود دارد که مورد علاقه مردم در رژیم غذایی روزانه است..

همان طور که از نام آن پیداست، محصولات مرغ سوخاری در سطح خود توسط آرد، چربی یا مخلوط های آرد و خرده های نان خشک، پوشش داده شده اند. علاوه بر KFC و مک دونالدز، فروشگاه های فروش ناگت مرغ معمولاً در در بسیاری از شهرها دیده می شوند.

این مجموعه با بهره گیری از سالها تجربه و تلاش هدفمهند، در صنعت ماشین آلات بسته بندی، در حال حاضر به عنوان مقام اول کشور در زمینه تکنولوژی های مربوط به دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) شناخته شده است.. همچنین با توجه به همین موضوع و به جهت سطح کیفیت بالا و طراحی ماشین آلات خود بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا، از طرف نهادهای مربوطه کشور، به عنوان تنها شرکت دانش بنیان در این حوزه انتخاب شده و مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشیم.



( فروش ) های دیگر