فروش فراوری محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی چرمشهر

Processing of agricultural products-1
Processing of agricultural products-2



این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


موضوع طرح: تولید محصولات خارج از فصل در گلخانه (صیفی جات گلخانه ای) دستگاه صادرکننده مجوز: وزارت جهاد کشاورزی ظرفیت اسمی تولیدات: / تن نوع تولیدات: خیار، گوجه فرنگی و بادمجان گلخانه ای تعداد شاغلین: نفر مشخصات سرمایه گذاری طرح: سرمایه گذاری کل طرح: . میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت: . میلیون ریال سرمایه در گردش: . میلیون ریال درآمد سالیانه: . میلیون ...

تعداد تعداد پروژه کارآفرینی در مورد فراوری محصولات کشاورزی در سایت یافت شد که میتوانید از این طرح توجیهی فراوری محصولات کشاورزی برای آماده سازی Business plan و نمونه طرح کسب و کار فراوری محصولات کشاورزی جهت ارائه طرح برای پروژه های دانشجویی و یا در جهت اخذ وام قرض الحسنه و تسهیلات بانکی از بانک ها، صندوق ها و موسسات اعتباری است.فاده نمائید:

خلاصه طرح: طرح احداث گلخانه تولید خیار هندوانه مکعبی و گل های تزئینی گلخانه ای در سطح متر مربع محل اجرا، است.ان قزوین- شهرستان آبیک- روستای قره قباد زمین محل اجرای طرح: یک قطعه زمین از پلاک اصلی واقع در بخش به مساحت پنجهزار متر مربع بصورت است.یجاری از اداره کل اوقاف و امور خیریه است.ان قزوین منبع تأمین آب: احداث یک حلقه چاه نیمه عمیق سرمایه گذاری مورد نیاز اجرا و بهره ...



( فروش ) های دیگر