فروش فراوری محصولات کشاورزی در ملارد

Processing of agricultural products-1
Processing of agricultural products-2



شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است.. زلزله مورخ آذر در ساعت : به قدرت ۵٫ ریشتر در عمق کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کشته و حدود ۵ زخمی بر جای گذاشت. منطقه سر آسیاب شهرستان ملارد به دلیل بافت شهری فرسوده و ساخت خانه های غیر قانونی و غیر ایمن و تجمع زیاد جمعیت در این منطقه، در برابر زلزله و بلا های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و باعث نگرانی مردم این منطقه شده است..

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور می توان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشکر ده سید الشهدا اشاره نمود. با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل ۸ قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیئت دولت در جلسه مورخ ۸ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌ شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ ۸ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.


پیشگفتار کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار مورد نیاز است. و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای است.خدام و کار برای دیگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک ...

خلاصه طرح: موضوع طرح: تولید محصولات خارج از فصل در گلخانه (صیفی جات گلخانه ای ) دستگاه صادره کننده مجوز: وزارت جهاد کشاورزی ظرفیت اسمی تولیدات: تن نوع تولیدات: خیار، گوجه فرنگی و بادمجان گلخانه ای تعداد شاغلین: نفر مشخصات سرمایه گذاری طرح: سرمایه گذاری کل طرح: . میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت: . میلیون ریال سرمایه در گردش: . میلیون ریال درآمد سالیانه: ...

ارتقاء تکنولوژي و افزايش کيفيت بسته‌بنـدي محـصولات غـذايي مـي‌توانـد نقـش مهمي را در ايجاد ارزش افزوده ايفا نمايد. زيرا توجه به مسائلي از قبيل نـور، حـرارت، مـواد افزودني ضد فسادپذيري و آفات و باکتري‌ها، باعث مي‌شود بازاريـاب محـصول را بـه قيمتـي مناسب به فروش رساند. فروش به موقع موجب کاهش موجودي محصول در انبار، سـردخانه و مزرعه شده و در نتيجه، ضايعات به حداقل مي‌رسد.



( فروش ) های دیگر