تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


امروزه دتکتورها بسیار پیشرفته شده اند و توانایی انجام کارهایی نظیر قطع برق و گاز ساختمان، باز کردن درب های برقی جهت خروج، بستن فن ها مکنده هوا و دریچه های هوا، خاموش نگه داشتن آسانسورو&#; را انجام دهند. حتی بعضی از انواع می توانند با پاشیدن آب روی آتش ایجاد شده تا حدی از پیشرفت آتش پیشگیری نمایند. به دتکتورها اصطلاحا آژیر اعلام حریق نیز گفته می‌شود.

حتما تا کنون در معابر شیرهای آب آتش نشانی را دیده اید. هیدرانت جزء تجهیزات اطفاء حریق است. که در سطح شهر توسط شهرداری تعبیه شده اند. مخزن آب هیدرانت می توان به شکل زمینی و سطحی تامین شود. این تجهیزات کمک بزرگی به آتش نشان ها می‌کند تا بتوانند به مخزن بزرگی از آب دسترسی داشته باشند و بدون معطلی برای رسیدن ماشین آتش نشانی پسرو شروع به خاموش نمودن حریق نمایند.

از آنجایی که آتش نشانی زیر مجموعه شهرداری به شمار می‌آید تجهیزاتی که جهت اطفا حریق باید در ساختمان نصب شود جزء پایان کار به شمار می‌آید و در صورت عدم نصب آنها شهرداری نمی تواند پایان کار صادر نماید. تجهیزاتی که در خیابان ها نصب می شود نیز زیر نظر شهرداری است. و کارشناسان این ادره طبق صلاحدید خود در محل های مناسب تجهیزات مناسبی برای شهر تدارک می‌بینند. اما تجهیزاتی که به عنوان وسایل آتش نشانی که باید توسط آتش نشان ها حمل و نقل شوند از است.انداردهای جهانی برخوردارند و هر ایستگاه اطفا حریق باید طبق است.اندارد از بهترین تجهیزات آتش نشانی برخوردار باشد. در این مقاله سعس داریم به معرفی تجهیزات آتش نشانی بپردازیم امیدوارم ما را تا انتها همراهی کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک