ردیاب شخصی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


ردیاب شخصی G دارای نرم افزار AIKA GPS برای گوشی های اندروید و IOS می باشد. شما میتوانید با ورود به بخش محصولات رایان جی پی اس و وارد شدن ببخش محصول خریداری شده ، نرم افزار را در انتهای توضیحات هر محصول دانلود و نصب نمایید . همچنین شما با خرید ردیاب پرسنلی و شخصی از رایان جی پی اس سال اکانت نرم افزاری بدون پرداخت شارژ یا آبونمان سالیانه میتوانید هدیه بگیرید. این ردیاب شخصی هوشمند دارای ماه گارانتی تعویض برد داخلی ردیابی می باشد.

سامانه هوشمند پایش ناوگان معادن (سیستم مدیریت هوشمند معدن) پکیجی متشکل از سخت افزار SP رادشید و نرم افزاری با قابلیت سفارشی‌سازی است.، که دارای قابلیت‌های پایش ناوگان ماشین‌آلات، گسیل کامیون‌ها، نظارت و کنترل کیفی عملیات، مدیریت تعمیر و نگهداری، مدیریت سیستم اداری عملیات و گزارش‌گیری است..

پروژه سیپاد، پروژه ای ملی است. که با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل بر مبنای پیمایش، هوشمندسازی ناوگان درون شهری، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت دیزل در کشور و همچنین رعایت عدالت در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی در دست اجرا قرار گرفته است.. است.ارت اولیه این طرح ملی در تاریخ // در سندی با موضوع “روان سازی تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر” به تصویب هیات وزیران رسید. براساس این سند مقرر گردید که سوخت مورد نیاز پیمایش هر ناوگان بر اساس پیمایش محاسبه شده از تجهیزات موقعیت یاب هوشمند و اسناد حمل، تخصیص داده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک