لباس کار و ایمنی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


خرید لباس کار کیفیت همیشه یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها برای تهیه لباس کار بوده است.. تمامی لباس کار های ما با بهترین کیفیت و جنس دوخت، طراحی و عرضه می‌شود. باعث افتخار است. که تا به این لحظه تمامی مشتریان ما رضایت کاملی از محصولات طراحان دوخت را داشته اند. هدف مهم ایمن صنعت ایران رضایت کامل مشتری و در نهایت تحویل محصول با نهایت سرعت و کیفیت می‌باشد.

معضل مهمی همیشه در ارتباط با خرید عمده لباس کار برای کارفرمایان در شهرستان بوده که ما در ایمن صنعت ایران با ایجاد شرایط فروش آنلاین و درگاه پرداخت خود سعی کرده تا مشتریان بدون حضور فیزیکی به شرکت و به صورت کاملاً غیر حضوری خرید عمده لباس کار را با آسان‌ترین روش‌ها فراهم آورد.

استفاده از لباس کار صنعتی با علایم شب نما بر روی آن در محیط های تاریک و کم نور جزء موارد مهم محسوب می شود که در هنگام خرید لباس کار باید به آن دقت کرد. پروژه هایی که در شب انجام می شوند و یا نور کافی در محیط وجود ندارد، نیاز به است.فاده از چنین لباس کار هایی دارند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک