تجهیزات آتش نشانی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..


این خودرو مربوط به ایستگاه دو منظوره حریق و نجات است. و دارای تجهیزات تخصصی و سبک می باشد. در مواقع پیچیده و حساس جهت نجات افراد مورد است.فاده قرار می گیرد. انواع ماشین های آتش نشانی نجات سنگین نیز در ناوگان های خودرویی آتشنشانی وجود دارد که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می شوند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از سیستمی یکپارچه تشکیل یافته و از نظر حقوقی و مالی و اداری مستقل بوده و در هر شهری به انجام وظایف خود می ­پردازد. از وظایف این سازمان می ­توان به آموزش اقشار جامعه در جهت بالا بردن فرهنگ عمومی و به طبع آن کاهش میزان حوادث اشاره کرد.

ایستگاه اطفاء حریق مسئول شناسایی نوع حریق و خاموش نمودن آن است.. همانطور که می دانید هر نوع آتش سوزی بسته به نوع سوختگی با نوع خاصی از مواد خاموش می شود و تشخیص نوع حریق و طریقه خاموش نمودن آن بر عهده ایستگاه اطفاء حریق می‌باشد. در این ایستگاه بهترین و مجهزترین امکانات برای خاموش نمودن آتش سوزی تعبیه شده و به محض گزارش گروه اطفا حریق برای اعزام نیرو آماده هستند. البته لازم به ذکر است. در زمان خاموش نمودن آتش ممکن است. نیاز به انجام عملیات نجات نیز باشد و به همین دلیل علاوه بر تجهیزات اطفا حریق این ایستگاه مجهز به تجهیزات نجات نیز می‌باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان