لوازم امداد و نجات در لواسان ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 


درون این جعبه‌ها همه وسایل مورد نیاز که برای کمک‌های اولیه ضروری هستند وجود دارد. همچنین در صورتی که این جعبه‌ها برای احیاء هم به کار روند یک سری وسایل امداد و نجات بیشتری را دارند. برخی از وسایل امداد و نجات این جعبه‌ها یا کوله‌ها به شرح زیر است..

لباس ضد گاز با متعلقات، لباس ضد اسيد، لباس كامل ضد اشعه، لباس ضد راديو اكتيو، لباس كار، كلاه ايمني، كفش ايمنی، عينك ايمنی، دستكشهای ايمنی، نقاب ايمنی، نوار ايمنی و خطر، كمربند ايمنی، مخروط شبرنگ، دستكش ضد ولتاژ، جليقه فسفری، انواع ماسك:(بخارات مضر، گرد و خاك، آلودگی محيط، گازهای سمی و خطرناك، مجهز به سيلندر هوای فشرده)،تابلوهای اعلام خطر(دستی و ثابت)، چراغ گردان و چشمك زن، بلند گو دستی، گوشی كم كننده صدا، دستگاه آزمايش گاز محيط، دستگاه آزمايش راديو اكتيو محيط، كابل بر، فيوزكش، ولتاژ متر، قلاب نوك تيز، نوارچسب پهن، گوه، باند قيري، تخته های تثبيت وسايل ناپايدار، ابر بزرگ مستطيلی.

وسايل جعبه كمك هاي اوليه : باند ، گاز است.ريل، گاز وازلين ، سوزن قفلي ، دستمال كاغذي ، پنس و قيچي، آتل انگشتی ، ايروي ، ماسك مخصوص تنفس مصنوعي، ورقه هاي آلومينيومي است.ريل جهت مصدومين سوختگي ، سرم شستشو ، بتادين ، چسب زخم ، چسب روي باند، ترمومتر ، چراغ قوه ، دستكش است.ريل، دستكش يكبار مصرف.



( فروش ) های دیگر در لواسان