لباس کار و ایمنی در لواسان ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.


کیفیت پارچه ، طراحی و الگوی است.اندارد ، سایزبندی دقیق ، دوخت مقاوم ، لکه بری آسان ، اتو کشی سریع ، عدم تغییر رنگ و سایز ، است.فاده از مواد اولیه مصرفی مرغوب و قیمت رقابتی همه از مواردی است. که این تولیدی در تمام مراحل از خرید پارچه تا مرحله دوخت ، بسته بندی و تحویل کالا در نظر می گیرد و تمام سعی خود در جهت ارایه بهترین خدمات بکار می گیرد.

مثلاً، از لحاظ جنس پارچه در دسته های کتان ، ویسکوز ، پلی است.ر و&#; قرار می گیرند. البته، ممکن است. یک یا چند نوع از این الیاف در پارچه وجود داشته باشد که در این صورت، درصد هر کدام از الیاف را بر روی محصول درج می کنند. از طرفی دیگر،

معضل مهمی همیشه در ارتباط با خرید عمده لباس کار برای کارفرمایان در شهرستان بوده که ما در ایمن صنعت ایران با ایجاد شرایط فروش آنلاین و درگاه پرداخت خود سعی کرده تا مشتریان بدون حضور فیزیکی به شرکت و به صورت کاملاً غیر حضوری خرید عمده لباس کار را با آسان‌ترین روش‌ها فراهم آورد.



( فروش ) های دیگر در لواسان