تجهیزات آتش نشانی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


آتش نشانی به عنوان یکی از پر خطرترین مشاغل که با جان انسان ها سر و کار دارد نیاز به وسایل ضروری زیادی دارد. این وسایل شامل تجهیزات ایمنی است. که آتش نشان با پوشیدن و است.فاده از آنها جان خود را از خطرات محفوظ می دارد و و سایلی که به کمک آنها جان و مال افراد درگیر حادثه را نجات می دهد. از جمله وسایل ضوری آتش نشانی که به عنوان تجهیزات ایمنی آتشنشانی شناخته می شود می توان لباس آتش نشانی، ماسک، کپسول هوا، دستکش، کلاه و &#; را نام برد. آتش نشان این تجهیزات را برای حفظ جان خود به همراه دارد و در زمان و مکان های متفاوت از انواح تجهیزات ایمنی دیگر نیز است.فاده می کند برای مثال در صورتی که آتش نشان در ارتفاع فعالیت دارد از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع نیز است.فاده می کند.

بنابراین در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی باید به کارایی آن نیز توجه کرد. به دلیل اینکه آتش نشان ها از این وسایل و لوازم برای نجات جان و مال افراد است.فاده می کنند، طراحی و ساخت آنها باید به گونه ای باشد که بدون هیچ نقصی کار کنند.

کپسول های آتش نشانی دارای تنوع زیادی بوده و وزن و حجم های متفاوتی دارند. در این کپسول ها ماده خفه کننده احتراق، در دو نوع کف و پودر وجود دارد. عموما بدنه کپسول های آتش نشانی از فلز ساخته شده و باید دارای مقاومت بالا بوده تا بتواند فشار را به خوبی تحمل کند. بدنه کپسول های آتش نشانی لازم است. در مقابل زنگ زدگی نیز مقاوم باشد و روش است.فاده، نام کارخانه و سایر اطلاعات بر روی آن درج شده باشد. همچنین بدنه باید در مقابل زنگ زدگی و خوردگی از مقاومت لازم برخوردار باشد. این کپسول ها به خاطر حمل و نقل و جای گیری ساده در دست آتش نشانان به شکل است.وانه های ته گرد ساخته می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان