لباس کار و ایمنی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


✔ UV این است.اندارد مخصوص لباس کار افرادیست که می بایست در محیط هایی با وجود اشعه UV از آن است.فاده نمایند. اشعه خورشید یکی از اشعه های مضر دارای میزان UV بالا است. که کار مستمر در چنین شرایطی امکان آسیب به پوست افراد را فراهم می کند.

ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

شرکت تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران از سال کار خود را در زمینه طراحی و تولید لباس کار با کیفیت آغاز کرده و طی این سال‌ها با به کار گیر تجربه و تخصصمان، اهداف بلند مدت خود را در زمینه تولید انواع لباس‌های اداری، صنعتی، تشریفاتی با است.فاده از تکنولوژی روز دنیا و با کادر متخصص و مجرب در کشورمان گسترش دادیم. روزانه انواع گوناگون لباس کارها با انواع مدل‌های شیک و صنعتی در طرح‌های به روز و مدرن لباس کار از قبیل آنکو، توسان، تیتان و رامتین در کارگاه تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران تولید می‌شود.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان