ردیاب شخصی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

شاید شما صاحب شرکتی باشید که پرسنل های زیادی دارد، اهمیت شغل شما و حساس بودن شرایط کار برای شما ایجاب می کند که بخواهید هر لحظه که تمایل داشته باشید ، موقعیت مکانی پرسنل و یا بازاریاب خود را چک و بررسی کنید . راهکار شما ردیاب پرسنلی مدل G می باشد. شما بوسیله این ردیاب براحتی و بدون توجه به مسافت می توانید در هر زمانی که خواستید از طریق سامانه ردیابی با کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود بر موقعیت کارمندان خود نظارت داشته باشد.

از جمله کاربردهای نفریاب و ردیاب شخصی PR می‌توان به موقعیت‌یابی خودروهای کرایه‌ای و یا تجهیزات کرایه‌ای، موقعیت‌یابی خودرو و افراد بصورت کاملاً نامحسوس، مدیریت کارکنان شرکت‌ها جهت مدیریت عملکرد، نقطه زنی برای موارد خاص سر زدن بازاریاب‌ها با است.فاده از کلید SOS، ردیابی انواع محموله، بار و چمدان در مسافرت‌ها، ردیابی دستگاه‌های ماینر اشاره نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان