تجهیزات آتش نشانی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسجد جامع ورامین از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود که قدمت آن به دوران ایلخانی می‌رسد. در زمان سلطان محمد خدابنده، احداث این مسجد جامع آغاز می‌شود و در زمان حکومت ابوسعید بهادر، پسر او به پایان می‌رسد. اوج هنر معماری دوران ایلخانی در این مسجد به وضوح دیده می‌شود و به همین علت از مساجد شاخص ایران است.. این مسجد بنایی مستطیل شکل دارد و از جمله مساجد چهار ایوانی ایران است.. ورودی مسجد در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق ایوان‌های شرقی و غربی، به ضلع جنوبی مسجد راه می‌یابد که نمازخانه در آن واقع شده است.. هنر آجرکاری، کاشی‌کاری، گچ‌بری و سوزن‌کاری محراب این بنا از زیباترین نمونه‌های هنر معماری بعد از اسلام در ایران است.. کتیبه‌های سوره جمعه در متن و در حاشیه، کتیبه‌های کوفی از جمله کتیبه‌های تاریخی و باارزش این بنا محسوب می‌شود که دارای انواع طرح‌های اسلیمی و خط‌های عربی، کوفی و فارسی است.. از این مسجد با نام مسجد جمعه ورامین نیز یاد می‌کنند. این اثر تاریخی که در زمان شاهرخ تیموری مرمت و بازسازی شده است. در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است..

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.


اما امروزه کشورهایی مانند آمریکا و دبی که مملو از ساختمان های بلند و غول پیکر هستند از تجهیزات آتش نشانی پیش رفته ای همانند پهباد و بالگرد و ربات آتش نشان برای اطفاء حریق است.فاده می­ کنند که در ایران از هیچ کدام آنها تا کنون است.فاده نشده است.. هم چنین به تازگی از جت های آتش نشان نیز در دوبی رو نمایی شده است.. تجهیزات آتش نشانی جزئی از تجهیزات ایمنی است. که ما کمتر با آن سر و کار داریم، اما وجود آن در شرایط خاص ضروری است.. این تجهیزات و لوازم تا به حال جان میلیون ها نفر را نجات داده و از وقوع حوادث ناگوار بسیاری جلوگیری کرده اند.

در نتیجه لازم است. بدون توجه به هزینه، بهترین گزینه را برای حفظ و افزایش امنیت افراد و یا محیط تهیه کنید. برای است.علام قیمت وسایل آتش نشانی و یا خرید، با شماره های واحد فروش تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را نهایی کنید.

این کپسول آتش نشانی در دو مدل مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد. گپسول هوایی که آتش نشان به همراه خود حمل می‌کند به صورت دو سیلند و تک سیلند است.. اصولا آتش نشان ها از کپسول های تک سیلندر است.فاده می‌کنندکه حدود لیتر هوا در آن ذخیره شده است.. این کپسول هوا بهماسک تنفسی متصل می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین