لوازم امداد و نجات در ورامین ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

کمی بعد وارد دشت ورامین شدیم در هر قدم نهر آبی بود که از کوهستان سرازیر می‌شد به مزارع سبز و خرمی برخوردیم. زارعین در مزارع مشغول کار بودند ما به تماشای یک قرقی مشغول شدیم که در هوا پرواز می‌کرد و ناگهان به زمین فرود آمد و مرغی را شکار کرد. دشت مانند تابلوی دورنمایی است. که گویی به دست نقاشان ژاپنی با نقش‌های ته طلایی مطلوبی در زمینه سیاه ساخته شده‌است، از دور دهکده‌ای دیده می‌شود که در دامنه کوه واقع است. و از تابش اشعه خورشید منظره خاصی دارد…


شما به عنوان یک امدادگر باید بدانید بدلیل پراسترس بودن لحظات اولیه حوادث و اعزام، معمولاً بعضی از تجهیزات اولیه که هر امدادگر باید به همراه داشته باشد فراموش می شود، که نتیجه آن، بوجود آمدن مشکلاتی برای شما می باشـد. پس در زمان حرکت و اعزام دقت داشته باشید که حداقل، وسائل شخصی و تجهیزات انفرادی خود را به همراه داشته باشید.

ج-۵: ابزار آبگیری و آبدهی: این دسته از وسایل جهت تخلیه یا انتقال آب و مواد مایع دیگر مورد است.فاده قرار می گیرند. پمپهای (آب کش، لجن کش، کف کش، اسید کش)، شلنگهای رابط از معمولی تا فشار قوی، اکاتور، تانکرهای آب از مخازن لیتری ثابت تا ۵ لیتری چرخدار و ۵ هزار لیتری ماشینی.

از تجهیزات امداد و نجات میتوان به پله طنابی ها اشاره داشت که کاربرد آن از نامش پیداست . این پله ها در مواف ضروری است.فاه میشود و در عملیات امداد و نجات کاربردهای بسیار مفیدی دارند . این محصول از تولیدات پرشین ایمن میباشد و فروش آن همراه با تضمین انجام میشود  . ویژگی است.فاده از این پله ها عبارتند از :



( فروش ) های دیگر در ورامین