ردیاب شخصی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امامزاده یحیی دارای گنبد بزرگ آجری است. که در بدنه‌اش هشت دریچه مشبک ساخته شده‌ است.. این امامزاده در جنوب شرقی ورامین قرار دارد و متشکل از چهار برج طاق نما است.. در قسمت پایین دیواره صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌ است..

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


نرم افزار ردیاب کودک ردیاب شخصی ردیاب پرسنلی مدل G در قالب اندروید و IOS موجود می باشد . شما میتوانید براحتی نرم افزار را بر روی یک یا چند گوشی نصب کنید. سامانه ردیابی از طریق کامپیوتر نیز امکان ورود به پنل ردیاب با کامپیوتر را برای شما فراهم می سازد. امکان دسترسی با SMS نیز یکی دیگر از روش دسترسی به موقعیت ردیاب است. و برای مواقعی کاربرد دارد که ردیاب شما در نقاط فاقد اینترنت قرار دارد و شما می توانید براحتی با پیامک لوکیشن همان لحظه ردیاب را دریافت و در گوگل مپ مشاهده نمایید

شما میتوانید برای دریافت قیمت ردیاب مدل G و خرید بهترین ردیاب شخصی برای کودک و سالمند با تلفن های موجود در وبسایت رایان جی پی اس با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین شما میتوانید بصورت رایگان از کارشناسان بخش فروش برای خرید ارزانترین ردیاب شخصی راهنمایی بگیرید.

ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین