بابکت در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :


شامل: اویل کولر مینی لودر بابکت ، بوش شاتون مینی لودر ، پمپ دستی گازوئیل بابکت ، پمپ سه گوش گازوئیل ، پیستون مینی لودر بابکت ، ترموستات کوبوتا ، ترموستات مینی لودر بابکت ، تسمه دینام ، خار سوپاپ موتور مینی لودر ، رینگ پیستون کوبوتا

از زمان بنیانگذاری، شهرت این شرکت بر اساس عملکرد و قابلیت اطمینان به وجود آمده است.. تجهیزاتی می‌سازد که مشتریان و اپراتورها را توانمند می‌کند تا کارهای بیشتری انجام دهند، باهوش‌تر باشند و با اطمینان کامل به هر شغلی رسیدگی کنند.

این لودر سازگار با چمن و بسیار قابل مانور، ردپایی سبک و حجم کاری سنگین را ارائه‌می‌دهد. این لودرهای کوچک می‌توانند چالش‌های بزرگ زیادی را در فضاهای کوچک انجام دهند. در حالیکه مزاحمت را برای سطوح مستقر به حداقل می‌رساند. این لودرهای زیرک یک اتصال مفصلی محکم با چرخش  دارند که امکان مانور در فضاهای تنگ را به همراه حالت ایمن برای چمن فراهم می‌کند تا شانس زدن چمن هنگام چرخش یا حمل بار را محدود کند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران