بالابر در رودهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

گیلده  (Giladeh) یا گیلاده روستایی از توابع است.ان گیلان و شهرستان آستارا است.. نباید این روستا را با روستای گیلده از توابع شهرستان شفت اشتباه گرفت. روستای گیلده به طور مستقیم حدود کیلومتر با مرز کشور آذربایجان و همین حدود را از گردنه حیران فاصله دارد.


این نوع از بالابرها بدون کابین هستند و بسیار ساده و ارزانند. بیشترین است.فاده آنها در جابه‌جایی وسایل خانگی است.. هیدرولیکی نیستند و ساختاری معمولی دارند. در این نوع به دلیل اینکه کابین و درب ندارند، احتمال بروز حادثه زیاد هست.

گاهی به دلیل ساخت نامناسب و یا کمبود فضا در خانه‌ها امکان است.فاده از آسانسور وجود ندارد اما ممکن است. اعضایی که در خانه سکونت دارند افرادی مانند سالمندان یا دارای محدودیت حرکتی باشند و نتوانند روزانه از پله‌ها بالا و پایین روند.

بالابرهای صنعتی در مکان‌هایی است.فاده می‌شوند که فضای بزرگ و وسیع دارند و همچنین نیاز به قدرت بیشتری لازم است.. این بالابرها مناسب فضای کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی هستند و برای جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرند. کاربردهای دیگر آن شامل انتقال آب از داخل چاه، حمل بارهای داخل کامیون و بارگیری در کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ است.. بالابرهای صنعتی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در رودهن