بالابر در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :

خیابان‌کشی این محله نظم هندسی دارد و خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی آن با بهره‌گیری از واژه مهر به‌صورت مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین نام‌گذاری شده‌اند. البته پس از انقلاب ۵ دگرگون کردن برخی از این نام‌ها، این نظم نامگذاری را به‌هم زده‌است. تهران‌نو دارای پنج میدان به نام‌های

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..


مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران