بالابر در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.


بالابرهای هیدرولیکی امنیت بسیار بالایی نیز دارند و نکته ویژه در مورد آن‌ها این است. که در هنگام پایین آوردن بارها و وسایل، نیازی به انرژی برق ندارند و همین موضوع باعث شده تا در مصرف برق صرفه‌جویی قابل توجهی صورت گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که در مواقع قطع برق، نگرانی از بابت پایین آوردن وسایل وجود نداشته باشد.

در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

کاربر گرامی، لطفاً برای ارتباط با مالک، مدیر یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در بالا است.فاده کنید. دیگر اطلاعات تماسی که در این صفحه آورده شده‌اند مربوط به بانک مشاغل کارشد بوده و ارتباطی با مجموعه(شرکت آسانسور بالابر صنعت) ندارد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران