بلدوزر در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

bulldozer-1
bulldozer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..


بهترین تولیدکنندهٔ شناخته‌شدهٔ بولدوزر در دنیا کارخانهٔ کاترپیلار می‌باشد که تمام محبوبیتش را با ساخت ماشین‌آلات مقاوم و قابل اطمینان کسب کرده‌است. این ماشین‌آلات از تغییر دادن تراکتورها بوجودآمدند و تبدیل به ماشین‌آلات عظیم راهسازی شدند و در ادامه در مصارف نظامی نیز بکار گرفته شدند. شناخته‌شده‌ترین مدل ماشین‌آلات کاترپیلار مدل D می‌باشد که در پاکسازی

بوش‌ها قطعات است.وانه‌ای توخالی هستند که در داخل حفره‌های موجود در بدنه سیلندر قرار دارند. در واقع در تعدادی از موتورهای ماشین‌آلات راهسازی گاهی پیستون‌ها داخل سیلندر بصورت مستقل کار می‌کنند یا در بعضی دیگر از موتورها یک قطعه است.وانه‌ای بنام بوش میان سیلندر و پیستون قرار می‌گیرد. بوش‌ها انرژی را از اجسام متحرک به اجسام دیگیر انتقال می‌دهند که در واقع نوعی مرز بین اجزا دستگاه ایجاد می‌کند و کار عایق ارتعاشی را نیز انجام می‌دهد. همچنین در تولید بوش‌ها باید این‌را در نظر گرفت که از انبساط نابرابر که باعث تغییر شکل آنها در اثر گرما می‌شود جلوگیری کرد.

تا اینجا متوجه شدیم که تعریف اصلی بوش چیست حالا دلیل است.فاده از بوش در سیلندر را هم مشخص می کنیم. زمانی که بدنه داخلی سیلندر بنا به دلایل مختلف در اثر سایش آسیب ببیند، آگر بدنه سیلندر به صورت یک تکه باشد برای رفع مشکل خراشیدگی ، باید بدنه داخلی آن را تراشکاری کرد که کاری پر هزینه و زمان بر می باشد و همچنین باعث بزرگ شدن قطر سیلندر هم می شود. اما زمانی که موتور، بوش جدا داشته باشد بوش را از موتور جدا کرده و تعویض انجام می گیرد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران