دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.
فرمانیه تهران یکی از محلههای لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیقتری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..
بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفتوآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفتوآمد بودنش بیتأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگیها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاهمدت مناسب میکند.
از دراگلاین در عملیات گودبرداری و عملیات حفاری در زمینهای وسیع و با سختی کم ، حفاری در روی خاکستر، زغال سنگ یا دیگر مواد سبک، گودبرداری کانالهایی که نیاز به برآمدگی اطرافش نداشته زاویه کناره های کانال دارای اندازه های طبیعی باشد ، عملیات حفاری در فاصله های دور تا حدود ۵ تا متر دورتر از ماشین، درخاکهای ناپایدار که امکان نزدیک شدن ماشین بـه محـل حفـاری وجود نداشته باشد و عملیات حفاری زیر آب و انجام عملیات حفاری در سطوح بالاتر از سطح اتکاء ماشین تا سطوح خیلی پائینتر از سطح اتکاء ماشین است.فاده می شود.
نمایه صنعت : انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد. از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..
انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد. از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..
در صورت عدم رعایت نکات فنی خاص، است.فاده از هر گونه ماشین آلات سنگین، می تواند خطرات جبران ناپذیری را ایجاد نماید. اپراتورهای بیل مکانیکی، می بایست تنها پس از دریافت آموزش های مناسب، اقدام به بر عهده گرفتن وظایف خود کنند. پیروی از پروتکل های ایمنی و سازگاری با شرایط عملیات می تواند در روند ایمن عملیات حفاری موثر باشد. در ادامه به ارائه چند راهکار برای رعایت ایمنی حین کار با بیل مکانیکی می پردازیم:
دندههایی که روی زنجیر آنها پیشبینی شده سطح زمینهای سنگی را شیار داده و است.قرار و ثبات ماشین را برای انجام عملیات سخت سنگ برداری ممکن میسازد. در راههای موقت با شیب زیاد (حدوداًدرصد) نیز قادر به حرکت میباشند. سرعت حرکت آن کم و در حدود ۵ تا /۵ کیلومتر در ساعت است. و برای انتقال آنها به کارگاه باید از تریلر است.فاده کرد. این ماشین در