بیل مکانیکی در فیروزکوه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که در ساخت جاده و شهرسازی و عمرانی مورد است.فاده قرار می گیرد و نسبت به نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری سرعت عمل بیشتری داشته و همچنین گران تر است.. در کل بر اساس دور موتور ، از تا کیلومتر (در مدلهای جدیدتر )  در ساعت سرعت دارد.

همچنین این ماشین قادر به انجام عملیـات حفـاری در زیر سطح آب نیز بوده  که همین امر بزرگترین مزیت این دراگلاین است.. دراگلاین پس از برداشت مصالح از محل مورد گودبرداری یا  حفاری، مصالح را با یک حرکت به داخل کامیون و یا هر نقطه دیگری تخلیه می کند. در مواقعی که خاک کانال یا گودال حفـاری بـرای حرکـت ماشـین آلات سنگین مانند کامیون مناسب نباشد، می توان بدون ورود کامیون به گودال، مصالح حاصل از حفاری دراگلاین را بـارگیری کـرد .

بیل مکانیکی چرخ زنجیری ماشینی برای حفاری و حرکت دادن اشیاء بزرگ است. و در عملیات ساخت و ساز برای ایجاد تراش و حفاری مورد است.فاده قرار می گیرد. بیل چرخ زنجیری به دلیل فشار کمتری که به زمین وارد می کند و قابلیت تحرک بسیار خوب در مکان خاک برداری ، امکان کار بر روی خاک های سست را فراهم می کند. چرخ های زنجیری قادر است. سطح اتکای خوبی را با زمین بر قرار کند و راحتتر از مدل های چرخ لاستیکی  کار انجام دهد. شیارهای موجود بر سطح زنجیر است. که در زمین فرو رفته و ثبات ماشین را در عملیات های عمرانی بسیار سخت در سطوح ناهموار و سست ممکن می سازد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در فیروزکوه