تاور کرین در رودهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


همين بهانه اي شد تا در سال براي  پروژه هاي نيروگاهي كه نياز بود تا ۵ تن بار در شعاع ۸ متر حمل بار شود اولين تاوركرين سنگين وارد بازار ساختماني شد و بعد از آن  در سال  براي پروژه برج پل معلق در چین با ظرفیت تن متر عرضه شد.

جرثقیل برجی سرچکشی یک نوع رایج جرثقیل برجی است. که در پروژه های ساختمانی در سراسر جهان كاربرد دارد.جرثقیل برجی سر چکشی از طریق دکل عمودی (برج) با یک بازوی افقی که هر دو کابین را پشتیبانی می کند. جرثقیل سر چکشی پیکربندی متفاوتي دارد و شامل یک بازوی افقی بلند مي باشد كه به طور عمودی متصل شده است..یک سر بازو به صورت افقی روی محل کار امتداد دارد،در حالی که انتهای دیگر دارای وزنه تعادل است..به اين ترتيب اين نوع جرثقيل می تواند در هر نقطه از شعاع بازویی حمل كار كند.جرثقیل های سر چکشی معمولاً به یک جرثقیل دوم برای مونتاژ و جداسازی آنها در محل کار نیاز دارند و به راحتي مي توان ارتفاه آن را تغيير داد.

تاور کرین نوعی جرثقیل برجی است. که اجسام سنگین را تا ارتفاع معینی بالا برده و سپس اقدام به جا به جایی آن در شعاع های گوناگون می کند. با توجه به قدرت مانور بالای تاور کرین در زمینه ی بار برداری، از این وسیله در صنایع مختلف است.فاده می شود



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در رودهن