تاور کرین در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



خیابان‌کشی این محله نظم هندسی دارد و خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی آن با بهره‌گیری از واژه مهر به‌صورت مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین نام‌گذاری شده‌اند. البته پس از انقلاب ۵ دگرگون کردن برخی از این نام‌ها، این نظم نامگذاری را به‌هم زده‌است. تهران‌نو دارای پنج میدان به نام‌های

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


در پایان دهه ،دوباره آرتورلوب بود که تاوركريني را طراحي كرد كه ظرفیت تا . تن را داشت.در اين بين به ذهن بسیاری از تولید کنندگان جرثقیل، از جمله Peiner، Potain،Liebherr و Krøll،خطور كرد كه با تکیه بر طراحی کلاسیک به دنبال رکوردهای جدید ظرفیت جرثقیل برجی باشند تا سنگين ترين تاوركرين جهان را به نام خود ثبت كنند.

تاور کرین نوعی جرثقیل برجی است. که اجسام سنگین را تا ارتفاع معینی بالا برده و سپس اقدام به جا به جایی آن در شعاع های گوناگون می کند. با توجه به قدرت مانور بالای تاور کرین در زمینه ی بار برداری، از این وسیله در صنایع مختلف است.فاده می شود

فن‌آوری‌های کلیدی در ساخت جرثقیل‌های برجی بسیار سنگين با الزامات ایمنی و قابلیت اطمینان بالا انجام مي شود.همچنين،اين شركت در زمينه نوآوری فن‌آوری و الزامات تولید ركورد ثبت كرده است. و در عين حال ایمنی را در سراسر فرآیندهای حمل و نقل، مونتاژ يا جداسازی قطعات و عملیات فراهم كرده است..همچنين،بسيار سريع در مقایسه با فناوری تولید سنتی تاوركرين که حداقل ماه طول می کشد،توليد دارد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران