تاور کرین در فیروزکوه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..


اگرچه کشتی‌های جرثقیل از قرون وسطی وجود داشته‌اند ، اما محبوبیت و قدرت کشتی‌های جرثقیل در طول قرن بیستم افزایش یافت، که عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا برای سکوهای نفتی فراساحلی بود. با گذشت زمان، ظرفیت بالابری این شناورها و همچنین پایداری و مانورپذیری آنها به طور قابل توجهی افزايش يافت و تبديل به سنگين ترين و بزرگترین ظرفیت در جهان را رقم زد.

یکی از ویژگی های جذاب در مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا اینکه فضای اشغال شده براي فعاليت آنهاست. با این حال،برای مونتاژ و برچیدن جرثقیل برجی به فضای قابل توجه و تجهیزات پشتیبانی بسياري زيادي نياز دارد كه در هر نوع تاوركرين متفاوت مي باشد. همچنين، در مواردی که بیش از یک جرثقیل برجی در محل قرار دارد، شعاع چرخش هر جرثقیل باید در نظر گرفته شود.

در تاوركرين برجی سر چکشی،بازوی درجه به صورت افقی در اطراف دکل در یک سطح ثابت با ساختاری که شبیه یک “L” وارونه مي چرخد.عملکرد منحصر به فرد این نوع تاوركرين اينكه حمل بار به صورت افقی در امتداد بازو جركت مي كند.ممکن است. شنیده باشید که از جرثقیل های برجی سر چکشی به عنوان جرثقیل برجی “قاب A” یا در برخی موارد به عنوان جرثقیل برجی بالابره/تخت نامیده می شود. هدف از اين نوع تاوركرين كار در موقعیت‌هایی با اشغال فضاي كم یا جایی که جرثقیل‌های متعددی بايد با يكديگر كاركنند، می باشد و حتي مي توانند وزن تن را حمل كنند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در فیروزکوه