تله هندلر در رودهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد


آنها همه کاره در نظر گرفته می شوند زیرا رونق را می توان در موقعیت های مختلف گسترش داد.این قابلیت گسترش به تله هندلر برتری نسبت به لیفتراک می دهد، که بارها را فقط در جهت عمودی بالا می برد و باعث می شود تله هندلر از نظر کاربرد و عملکرد به جرثقیل نزدیک شود.

بدون شک شرکت Bobcat اولین چیزی را که برای تولید محصولات خود و تله هندلر در نظر گرفته، راحتی مصرف‌کنندگان این محصول است.. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید. که چه چیزی سبب راحتی است.فاده از این محصول شده است.؟ در جواب باید گفت طراحی مبتکرانه کابین این وسیله کلید اصلی راحتی است.فاده از این ماشین به نظر می‌رسد.

تله هندلر بیشتر برای جابجایی بار و تجهیزات است.فاده می گردند که با موتور دیزل قدرتمند و قدرت مانور بسیار بالا یکی از بهترین نمونه های لیفتراک تلسکوپی در جهان به شمار می رود. پایداری زیاد (با است.فاده از قفل شدن اکسل عقب که شاسی را پایدارتر می نماید) قابلیت است.فاده آسان ، انعطاف عملیاتی ، پیشرفت و دقت از ویژگی های این دستگاه ها می باشد. بعلاوه با است.فاده از تکنولوژی بوم های تلسکوپی ، موتور دیزل و چندکاره بودن این ماشین ها را به یکی از بهترین دستگاهها با قابلیت تعمیر و نگهداری آسان نموده است.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در رودهن