تله هندلر در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.


تله هندلر جدید TL. یک جایگزین مناسب، جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه برای مدل‌های بزرگ‌تر است. و به سبب آنکه چنین ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.، شاهد است.فاده از آن در شرایطی هستیم که فضا کافی در اختیارمان قرار ندارد و قدرت مانور برایمان اهمیت بیشتری دارد. پایداری مناسب تله هندلر TL. را به ابزاری مناسب برای برداشت آسان و یا بلند کردن دیگر مواد و مصالح تا ارتفاع مورد نظر تبدیل کرده و از همین جهت شاهد آن هستیم که از این ماشین در شرایط متنوعی است.فاده شود.

هماهنگی و تطبیق پذیری، موضوع دیگری که در تله هندلر شرکت Bobcat دیده می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.. برای مثال می‌توان به هماهنگی برجک چرخشی، چنگال در نظر گرفته شده، شیب جرثقیل، لبه‌های سکویی و سطل این دستگاه اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تله هندلر از سیستم کنترل راه دور نیز برخوردار هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در زمان جابه‌جایی ابزار و افراد، دقت بیشتری داشته باشید.

همچنین این مدل، مزیت دیگری را نیز برای اپراتور کنترل کننده به همراه دارد و آن مزیت این است. که اپراتور مجبور نیست برای تعویض دنده، دست خود را از روی جوی است.یک (اهرمی که با آن دنده تعویض می‌شود) بردارد. نکته آخری که باید در رابطه با جعبه‌دنده تله هندلر TL. بابکت بدانید، این است. که جعبه‌دنده آن عملکرد ویژه‌ای تحت نام inching نیز دارد. این عملکرد به گونه‌ای در نظر گرفته شده که به اپراتور اجازه می‌دهد بدون است.فاده از ترمز، برای کاهش خستگی و بالا بردن ایمنی، دقت بیشتری داشته باشد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران