تله هندلر در پیشوا ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


آنها همه کاره در نظر گرفته می شوند زیرا رونق را می توان در موقعیت های مختلف گسترش داد.این قابلیت گسترش به تله هندلر برتری نسبت به لیفتراک می دهد، که بارها را فقط در جهت عمودی بالا می برد و باعث می شود تله هندلر از نظر کاربرد و عملکرد به جرثقیل نزدیک شود.

اگر کارگر کافی برای همکاری وجود نداشته باشد، کنترل از راه دور نوع تله هندلر انتخاب بسیار خوبی است.، به این معنی که همه کارها را می توان توسط یک نفر انجام داد، از جمله کار با ماشین و تکمیل وظایف خاص.تله هندلر الکتریکی با روند امروزی مطابقت دارد زیرا الزامات حفاظت از محیط زیست روز به روز سخت تر می شوند.

چنین ساختاری مناسب برای نوع کاربرد این محصول به حساب می‌آید. برای مثال می‌توان به برجک چرخشی تله هندلر اشاره داشت؛ دقت داشته باشید که این بخش، از قابلیت چرخش درجه پشتیبانی می‌کند و چنین ویژگی به این وسیله این امکان را می‌دهد که با کمترین جابه‌جایی امکان است.فاده از آن مهیا می‌شود. بنابراین می‌توان گفت است.فاده از این وسیله برای مناطقی که از فضای کمی برخوردار هستند و امکان مانور در آن‌ها وجود ندارد، مناسب به نظر می‌رسد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پیشوا