شمال تهران از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی سطح خیلی خوبی را داراست . خط مترو تهران که جنوب پایتخت را به شمال آن متصل میکند دارای چندیاتون ایستگاه مترو در شمال تهران است. که بسیار پر رفت و آمد هم هستند . برای مثال ایستگاه مترو تجریش که آخرین ایستگاه خط مترو تهران است. ، در روزهای آخر هفته و تعطیلات پذیرای گردشگران بسیاری است. . از طرفی پایانه اتوبوسرانی تجریش دارای یک خط brt به جنوب تهران و تعداد زیادی خطوط اتوبوسرانی شرکت واحد به مقاصد پایانه های مختلف است. . خطوط تاکسیرانی شمال تهران نیز همه روزه مسافران بسیاری را به سرتاسر پایتخت جابجا میکنند .
همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.
منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :
مولد دائم برای امور نیروگاهی یا برق سراسری مورد است.فاده قرار می گیرد و قابلیت فراهم سازی توان پیوسته برای یک بار ثابت تا ظرفیت نامی خروجی برای زمان های نامحدود را دارد. امکان جانشین شدن اضافه بار برای این رتبه در دسترس نیست. برای انتخاب دسته صحیح با توزیع کننده های مجاز مشورت فرمایید (مطابق با ISO ،BS ،DIN ،ISO ،AS).
شركت صنعتی ماه نیرو در سال ١٣٦٣ خورشیدی، با تولید ژنراتورهای برق مقیاس كوچك آغاز به كار كرد. در سال ١٣٧٠ با انتقال تكنولوژی و دانش فنی از شركت آلمانی AVK كه از مورد اطمینان ترین نامهای صنعتی جهان است.، تولید ژنراتورهای سه فاز سنكرون از قدرت ٣٠ الی ٢٠ كیلووات آغاز شد. در سالهای بعد با توسعه كارخانه تنوع تولیدات تا قدرت KVA ٣٠ افزایش یافت.
امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه در زندگی بشر نیاز به انرژی بیشتر از پیش شده و ما به یک منبع انرژی نیاز داریم که بتواند سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت ما را مدنظر قرار داده و در بهترین حالت سرمایه گذاری ما را بیمه کند. از این رو به یک ژنراتور با قیمت مناسب، هزینه های نگهداری مقرون به صرفه و عمر مفید ضروری نیاز است.. در نظر گرفتن این پارامتر ها ما را به سوی انتخاب یک ژنراتور دیزلی هدایت می کند.
از اواخر چندین هواپیما از موتور دیزلی جهت تامین نیروی محرکه پروانه های خود است.فاده نموده اند. هزینه سوخت دیزل نسبت به بنزین منجر به تولید هواپیمای کوچک در صنعت حمل و نقل هوایی گشته، از این رو تولیدکنندگان این صنعت به تازگی وارد صحنه فروش و ارتقا موتور دیزلی شده اند.
سلام، با تشکر از مدیر محترم سایت که جواب من رو دادید. ببخشید من می خوام یک الکتروموتور را جهت گرداندن ژنراتور کیلووات با یک وزنه چرخشی سنگین کوپل کنم که به ژنراتور دور بده. سوال من اینه که چه الکتروموتوری بگیرم، با چه مشخصاتی که بتونه جواب ژنراتور رو بده. بعدش وقتی الکتروموتور با وزنه دورش رفت بالا، از برق بکشم، بعد از خوده ژنراتور فوری برق بدم به الکتروموتور که دیگه خودگردان بشه. نه دیگه سوخت می خواد، نه چیزی. من خیلی توی این فکر هستم. لطفا راهنمایی کنید، چون یک همچین چیزی توی برنامه یوتویوب دیدم. خیلی برام جالب بود. با تشکر.